Arevis travel - Reisverslagen van Arevis - WaarBenJij.nu Arevis travel - Reisverslagen van Arevis - WaarBenJij.nu

Arevis travel

Mijn studiereis naar Canada en Amerika richt zich op de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van e-health en de toepassing er van in de (acute) zorg. Ik vertrek 21 Oktober naar Toronto. Daar bezoek ik enkele startups en een paar ziekenhuizen. Op 25 Oktober reis ik door naar mijn families op Vancouver Island. Daar vier ik mijn herfstvakantie. Tussentijds reis ik op en neer naar Vancouver waar ik een Spoedeisende Hulp en ambulancedienst bezoek. Vier en vijf November bezoek ik een project van Philips (e-ICU) in Seattle, waarna ik per trein doorreis naar Los Angeles. Vanuit LA sluit ik me an bij de groepsreis Exponential Medicine. We reizen met de groep per bus naar San Diego. Na Het congres in San Diego vliegen we naar San Francisco, waar we een aantal ziekenhuizen en Silicon Valley bezoeken. Tot slot reis ik door naar New York om een telehealth center met een ambulance meldkamer te zien. Over precies een maand vlieg ik terug naar Amsterdam. Ik voel me een boffert met deze kansen en hoop vol inspiratie terug te komen! Om al die vliegreizen te compenseren moeten Louis en ik nog heel wat bloempjes planten.

Recente Reisverslagen:

07 November 2015

Amtrak dag 2

06 November 2015

Amtrak dag 1

05 November 2015

Swedish hospital & art walk

04 November 2015

Trip naar Seattle

03 November 2015

Afscheid van Sidney
Arevis

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4233

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2015 - 21 November 2015

Arevis travel

Landen bezocht: