Trip naar Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Arevis - WaarBenJij.nu Trip naar Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Arevis - WaarBenJij.nu

Trip naar Toronto

Blijf op de hoogte en volg Arevis

21 Oktober 2015 | Canada, Toronto

21 oktober

Op dit moment hang ik boven de oceaan tussen Groenland en het vaste land van Canada Ik heb een plaatsje bij het raam en zit naast Duncan uit Kenia. Duncan werkt als manager voor de hotelschool in Kenia en heeft een expo-bijeenkomst in Montreal. Moeder zou vragen: heb je nog bekenden gezien? Maar het antwoord is: nee ;-).

Onderweg zijn er veel wolken, ik heb alleen Groenland kunnen zien. Bergen met sneeuw en ver weg nog een riviertje in de dalen. We vliegen op bijna 11 km hoogte. Het is heerlijk om te vliegen, de tijd gaat snel. Ik vind het spannend of ik het appartement van Cisco straks kan vinden en hoe het gaat met de bagage als ik de bus en metro in moet, maar het zal wel goedkomen……. 6000 km heb ik straks afgelegd als ik in Toronto aankom.

Het was spannend zo op stap met twee koffers, maar de bus, metro en het huis van Cisco zijn zonder problemen gevonden. Ik voel me helemaal blij en trots. Er is alleen een klein probleem, shit, ik kan de sleutel van zijn huis niet vinden. De bamboedoos in de barbecue zit vol met messen en vorken voor de barbecue, maar geen sleutel. Mijn blijdschap slaat om in stress.

Nu voelt het even of ik begin jaren '90 in Afrika (Moshi) sta met Frans. Net aangekomen uit Nederland met allemaal grote tassen en koffers. Frans heeft geen adres van zijn vrienden, alleen een PO box nummer Ialleen daar woont niemand) en het staat op het punt om donker te worden. Zo ver is het hier in Canada nu nog niet. OK, dan eerst maar eens iets gaan eten en drinken (lunchtijd is allang voorbij) en een internet verbinding opzoeken. Met de 2 koffers sjouw ik de hele buurt door, cafe’s in en uit. MacDonalds heeft internet, dat is nu meer dan welkom.

Gelukkig is Cisco online en blijkt hij de sleutel heel goed verstopt te hebben, hoera!

Om 23 uur ‘s avonds wordt ik wakker van een man die binnen komt. Chips, wist ik veel dat Cisco een roommate heeft die ook in dit huis woont? Ik schrik me rot en trek snel een t-shirt aan. De hele kamer ligt vol met mijn koffers en afwas, want ik had geen zin meer om dat allemaal op te ruimen. Ik slaap onrustig, hoewel Cisco een fantastisch bed heeft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arevis

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 4227

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2015 - 21 November 2015

Arevis travel

Landen bezocht: