Werkvakantie - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Arevis - WaarBenJij.nu Werkvakantie - Reisverslag uit Vancouver Island, Canada van Arevis - WaarBenJij.nu

Werkvakantie

Blijf op de hoogte en volg Arevis

28 Oktober 2015 | Canada, Vancouver Island

Woensdag 28 oktober

Vandaag moet het dan toch gebeuren, er ligt nog heel wat werk te wachten. Na het uitgebreide ontbijt ritueel (eigenlijk eet ik maar 1 boterham met een glas jus) ga ik aan de slag. Eerst werk ik aan de feedback op het artikel van Annemieke. Dat is klaar rond de middag. Dan het subsidievoorstel voor ZonMw. Dat kost me de hele middag. Ik ben niet zo gezellig voor tante Yvonne.

In de avond schrijf ik nog een application letter voor het Leiderschap in de verpleegkunde programma. Dat kost me ongeveer tot half 2 ’s nachts.

Tussendoor heb ik text contact met Nicholas. Hij zou eventueel meegaan naar Vancouver, maar uiteindelijk gaat dat niet door, want hij heeft het te druk met de voorbereidingen voor zijn komende 30 dagen op zee in zijn werk voor de kustwacht. En misschien spreekt hij liever af met zijn vrienden net als Vincent. In ieder geval vind ik het heel eerlijk dat hij dit zegt.

Als ik om 1.30 AM naar bed ga besluit ik dat ik morgen (of eigenlijk vandaag) wel een vakantiedag verdiend heb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arevis

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 4213

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2015 - 21 November 2015

Arevis travel

Landen bezocht: