Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Arevis - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Arevis - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Arevis

Blijf op de hoogte en volg Arevis

20 Oktober 2015 | Nederland, Bemmel

Dinsdagavond 20 oktober 22.30 uur. Vandaag is de laatste werkdag op AZO en de HAN. Stressen om zoveel mogelijk af te krijgen maar ook leuk: Anneke en Karin hebben een gezellig kaartje geschreven met een cadeaubon van Bol.com voor een lekker boek. En Lilian plakt een briefje op de computer met lieve wensen erop. Wat ben ik blij met zulke fijne collega’s!

Na het werk voor sluitingstijd nog snel de laatste cadeautjes gekocht voor mijn Canadese familie. Handdoeken set van het Rijksmuseum. Hoe Nederlands wil je het hebben? Had ik dat maar niet gedaan, alles past niet meer in de koffer. Help…… Na de grote wisseltruc heb ik na het acht uur journaal alles dan toch ingepakt. Max 23 kg ruimbagage en max 12 kg handbagage. Soort van backpacken met veel soortelijk gewicht ;-).

Nu nog de laatste persoonlijke verzorging. Op mijn briefje staat: nagels knippen + lakken en benen verzorgen. Maar nadat er een afgeknipte nagel bij Louis tegen het hoofd aanspringt (er glipte eentje tussen mijn handen door), besluit ik de rest maar te laten zitten. We gaan lekker samen TV kijken, rustig op de bank anders blijf ik ‘ rommelen’ . Morgenvroeg gaat de wekker om 5.00 uur.
Vincent zal morgen niet meegaan want hij heeft toetsen op school. Hij knuffelt me heerlijk (slik) en wrijft me zorgzaam en lief over de rug. Wat zal ik die grote puber missen, met zijn lage stem en hoge knuffelgehalte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arevis

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 4205

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2015 - 21 November 2015

Arevis travel

Landen bezocht: